Доставка та оплата

У Вас є можливість самостійно забрати своє замовлення безпосередньо з нашого складу.

Адреса виробництва та складу:

М. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 4 (територія заводу«Росток»)

Контактний телефон: +38(063) 757 95 63 (нас знайти непросто, тому дзвоніть, і наш менеджер допоможе Вам це зробити найшвидше).

Важлива інформація:

Ми працюємо з 9-30 до 16-45, з понеділка по п′ятницю.

Замовлення, оформлені до 11 години, Ви зможете забрати в той же день з 14.00.

Будь ласка, зверніть увагу:  якщо при оформленні замовлення, Ви обрали оплату готівкою, то не зможете розрахуватися своєю платіжною картою в пункті самовивозу.  В такому випадку оплата замовлення можлива тільки готівкою. Розрахунок платіжною картою можливий тільки на момент оформлення замовлення на сайті.

Сплата онлайн відбувається за допомогою платіжного сервісу 

Ви маєте можливість зробити оплату зручним для Вас способом:




Карткою Mastercard

Карткою Visa

за допомогою Приват24

Доставка по території України та місту Київ здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта».

Ви можете обрати доставку: 

у відділенні «Нова пошта» вашого міста

адресна кур′єрська доставка службою «Нова Пошта»  за вказаною Вами адресою.

Вартість доставки – по тарифам перевізника «Нова Пошта».

Для замовлень на суму понад 5000 грн – доставка безкоштовна.


Для обміну чи повернення товару необхідно виконати кілька етапів:

  1. Заповнити спеціальну заяву на повернення. При цьому потрібно відмітити відповідний товар галочкою, а також указати причину повернення.  povernennyz TOPHAT.doc
  2. Наступний крок – товар відправляється занашою адресою по Новій Пошті. Для цього покупець звертається в будь-яке відділення Нової Пошти, заповняє бланк і відправляє продукцію за адресою: м. Київ, відділення №96, отримувач – Козін Андрій Юрійович, телефон 380509113029. В графі описання необхідно записати – одяг. При визначенні ціни указується ціна повернення в гривнях. Слід пам’ятати, що повернення товару не буде виконано, якщо посилка буде відправлена накладною платіжкою.
  3. Дальше потрібно повідомити про виконану роботу на електронну пошту manager.tophat@gmail.com. В листі указується номер заказу, а також номер декларації посилки.
  4. Менеджер зв’язується з покупцем після того, як отримує повернений одяг.

Збираючись провести обмін чи повернення купленого товару, необхідно пам’ятати, що це можливо на протязі тільки 14 календарних днів з моменту оформлення заявки та оплати. Назад приймаються вироби, які мають явні фабричні дефекти або не підійшли за розміром. Обмін неможливий, якщо на продукціє виявлені сліди «носіння одягу».

Гроші повертаються на платіжну карту або розрахунковий номер покупця на протязі 5 днів після того, як менеджер отримав товар назад.



Сравнение (0)